یکشنبه

ما چقدر درخت داريم؟!

خوشبختانه گروه فرقان مطهري را به درك فرستاد.
درست است كه آنها آرماني ديگر داشتند ولي يكي از بزرگترين خدماتي كه ميتوانستند به فرهنگ اين سرزمين بكنند همانا كشتن وي بود اگر وي زنده ميماند روشن نبود با آن انديشه كژي كه د رباره زبان پارسي و جشن هاي باستاني و ... داشت چه بلاي خانمان سوزي ميشد.
ولي هم اكنون در خبرها دوباره نداي آن انديشه برخواسته است!
بخوانيد:
خبرنامه امیرکبیر: آیت‌الله خزعلی دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: عید غدیر عیدی است که نشان می‌دهد کجا می‌خواهید بروید و رهبر شما کیست؟

وی در ادامه گفت: به حمدالله امروز از حدود۲۸۰ نفر در مجلس هشتم، حدود۲۵۰ نفر غدیری شده‌اند. از ارمنی و یهودی و زرتشتی گرفته تا مسلمانان. نماینده‌ی ارمنی به بنیاد بین‌المللی الغدیر آمد و گفت من غدیری شده‌ام؛ ما گفتیم باید مسلمان می‌شدید بعد غدیری؛ اما او گفت مگر علی تنها از آن شما مسلمانان است و حرفی بسیار جالب بود. امروز هم‌چنین ۱۲ وزیر به همراه رییس‌جمهور محترم غدیری شده‌اند. مسوول دفتر مقام معظم رهبری، آیت الله محمدی گلپایگانی هم غدیری شده است و لوح غدیر را دریافت کرد و هم‌چنین سیدحسن نصرالله. پس ببینید جهانتان این جهان است. (زين پس هركه لوح غدير را دريافت كند شيعه است)

او افزود: آقای متکی تمام سفرا را دعوت کرد و از من خواست صحبت کنم و فرمود “مقیدید؛ هرجا هستید باید غدیر را محترم بدارید”. عزیزان من غدیر یعنی کربلا!، یعنی امام حسین (ع)!. بنابراین در نماز جمعه سالی سه چهار بار باید راجع به غدیر صحبت شود.

آیت‌الله خزعلی (خزبالا) با تاکید بر این که عید بزرگ ایرانیان باید عید غدیر باشد، گفت: عید نوروز عید درختان است؛ چه تشریفاتی برای نوروز قائلند، آیا ربع آن را برای عید غدیر قائلند. مسلما برادران مسلمانان عمیقی هستند؛ بنابراین باید عید بزرگ را عید غدیر بدانیم. (البته دوستان زياد به دل نگيرند اون چيزش ناخالصي داشته)

هیچ نظری موجود نیست:

 
Donbaleh
Donbaleh